HTML5 Chatroom powered by Minnit Chat اس اس اس ام اس اس اس ام اس ام اس ام اس ام اس - ☼╬چت روم دوغها☼╬
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس اس اس ام اس اس اس ام اس ام اس ام اس ام اس

_________________________________________________20sms.blogfa.com____درد یک پنجره را پنجره ها میفهمندمعنی کور شدن را گره ها میفهمندسخت است بالا بروی ساده بیای پایینقصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمندیک نگاهت به من آموخت که درحرف زدنچشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . . _________________________________________________20sms.blogfa.com____دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی ! _________________________________________________20sms.blogfa.com____ می خواهم به هر آنچهلمس نگاه تو راداردجانانه مبتلا شوم?برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عشقی, پیامک عاشقانه, پیامک جدید عاشقانه, جملات عاشقانه, شعر عاشقانه, اس عاشقانه, اسمس عشقی ادامه اس ام اس ها + نوشته شده توسط Ali در یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391 و ساعت 16:17 | 6 نظر درد دل ها سری 1 از یکی خیلی خوشم اومده بود شب و روز تو فکرش بودم و با خیالش زندگی می کردم - یه جوراییم باهاش تماس گرفته بودم ولی خودمو معرفی نکرده بودم چون جراتشو نداشتم. بعد یه سال و نیم تماس گرفت دل تو دلم نبود قلبم داشت ازجاش گنده میشد باهاش که حرف می زدم صدام میلرزید....گفت از همون اولش می دونستم که به من علاقه داری ولی ما نمی تونیم باهم باشیم من یه جا دیگه دام اسیر ولی می تونی همیشه رو من مثه یه برادر حساب کنی..........شکستنمو احساس کردم نه غرورم بلکه همه وجودم- خیلی سخت بود.از اینکه احساسه پاکمو نپذیرفته بود ولی لمسش کرده بود ناراحت نبودم ولی از اینکه گفت منم مثه برادرت همه درای امیدو روم بست - خدا می دونه چی دردی داره الانم داغش رو دلم مونده.امیدوارم هر جا که هست همیشه سبز و بهاری باشه و اینو بدونه که مثه دوست داشتن خواهر و برادرا که هیچ وقت تمومی نداره تا به ابد زندگیم دوستش دارم بدون انتظار هیچ پاسخی. _________________________________________________20sms.blogfa.com____ خدایا........ای کاش "عشق" هرگز را هرگز نمی آفریدییا حالا که آفریدی... ...... ...... عاشق را به معشوقش می رساندیخدایا......درد دوری بدجوری عذابم میده....میدونم که میدونیدرد بی اعتناییش بیشتر جگرمو می سوزونه خداااااااااااااااااااااااا......خودت تحملم بده _________________________________________________20sms.blogfa.com____ کاش باور داشت دوست داشتن غیر ازاینیه که توذهنش تصور داشت کاش یه جومعرفت داشت تا دنیا رو به پاش میریختم دخترا دل نبندید که جنس پسر گذراست هیچگاه ثابت قدم نیستن میگید عشق من فرق داره امتحانش مجانیه دل پر از سیامک دارم افسوس از لحظه هایی که به پاش ریختم _________________________________________________20sms.blogfa.com____ سلام به همه شماخوبان دیوانه شدم یعنی عاشق النازسارانی شدم دیوانم کردبه مسخرم گرفت منوفناکرد واگذارش میکنم بخدافلج شدم _________________________________________________20sms.blogfa.com____ صفت و سخت عاشق یه دختری شدم که حتی شبها به خاطرش خواب به چشمم نمیومد بهشم گفته بودم که دوستش دارم اونم قبول کرد که باهام ازدواج کنه ولی نمیدونم که چی شد یهو خبر ازدواجشو بهم دادن الان دو سه روزه که حالم اصلا خوب نیست الان زندگی برام بی معنا شده _________________________________________________20sms.blogfa.com____ ازخدامیخوام کمکم کنه تاقرضایی که دارم بدم شماهام برام دعاکنید ازاین همه ادمی که بهم حرف میزنن خسته شدم دلم میخوادیه جابرم که تنهای تنهاباشم تاکسی بهم منت نذارهخدایا خودت به همه اینایی که دین به گردنشون کمک کن ادامه اس ام اس ها + نوشته شده توسط Ali در یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391 و ساعت 16:12 | 3 نظر اس ام اس های ارسالی دوستان - 307_297- Sms Friend"s قدیما میگفتند بیا شمع ها را فوت کن که صد سال زنده باشیمن به رسم قدیما اما سنت امروزی میگم:امیدوارم شمع وجودت همیشه روشن باشد و تولدت مبارک. _________________________________________________20sms.blogfa.com____ باهمه چشم انتظاری باپیامت دلخوشم.ای قراربیقرارمساحل آرامشم.گاه گاهی پربزن تاخلوت تنهاییم تاببینی درفرات من چه رنجی میکشم..... _________________________________________________20sms.blogfa.com____ پشت چراغ قرمز پسرک باچشمانی معصوم ودستانی کوچک گفت...چسب زخم نمیخواهید ! پنچ تاصدتومان آهی کشیدموباخودم گفتم تمام چسب زخم هایت راهم که بخرم نه زخم های من خوب میشود نه زخمهای تو..... _________________________________________________20sms.blogfa.com____ امشب خسته تر از هر روزم کاش می شد گوشه ای نوشت.خدایا خسته ام فردا بیدارم نکن _________________________________________________20sms.blogfa.com____ صبح ماجرای ساده ایست گنجشگ ها بیخود شلوغش می کنند ادامه اس ام اس ها + نوشته شده توسط Ali در یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391 و ساعت 16:4 | 2 نظر اس ام اس و جملات فلسفی کلماتی که از دهانتان بیرون می آیند ، ویترین فروشگاه شعور شماست  . . . _________________________________________________20sms.blogfa.com____ یک انسان منفی به دنبال مشکل است در هر فرصت و یک انسان مثبت به دنبال فرصت است در هر مشکل . . . _________________________________________________20sms.blogfa.com____ پیامک فلسفی از فشار زندگی نترسید به یاد داشته باشید فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند . . . _________________________________________________20sms.blogfa.com____ جملات فلسفی همیشه اشتباهات هنگام وقوع دردناک هستند اما سالها بعد مجموعه ای از اشتباهات همراه شماست که شما را به موفقیت میرساند . . . _________________________________________________20sms.blogfa.com____ وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟ اما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم ” بله خدا ! خود من” _________________________________________________20sms.blogfa.com____ جملات بزرگان رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند اگر خشک باشی تو را میشکنند . . . _________________________________________________20sms.blogfa.com____ نیازی به انتقام نیست. فقط منتظر بمان آن ها که آزارت می دهند، سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی . . . ادامه اس ام اس ها + نوشته شده توسط Ali در جمعه بیست و چهارم شهریور 1391 و ساعت 19:23 | 2 نظر اس ام اس خنده دار جوک جدید زن ها  بهترین موجودات پروردگارند به شرطی که زنت نباشند !**>


» نظر