HTML5 Chatroom powered by Minnit Chat اس اس اس ام اس اس اس - ☼╬چت روم دوغها☼╬
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس اس اس ام اس اس اس

اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : دبستانی ها... دبیرستانی ها... پشت کنکوری ها... ملت! بجای اینکه چندین وبلاگ بی ارزش را بخوانیدچندین بار پست های این وبلاگ زیبا را بخوانید.........کانون فرهنگی-تفریحی اس ام اس دونی ( ایلیاچی-مهشیدچی)! 1 نظر اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : ای بازدیدکنندگان اس ام اس دونی شما در نت محقرانه ی خود چیزی دارید که من در وبلاگ کبریایی خود ندارم...........شما چون منی دارید و من چون خودی ندارم!!! 17 نظر اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : هیچ وقت هیچ انسانی را تا مقام خدایی بالا نبرید  لامصب میره از اون بالا عذاب نازل میکنه بدتر از عذاب الهی!!! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : ببینم تو از حموم ک میایی خودتو خشک میکنی حوله ت سیاه نمیشه؟؟؟ . . . . . . . جنتی خطاب به بلال حبشی اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : ادکلن 200 هزار تومنی میخری 3 ساعتم بوش نمیمونه سیگار 200 تومنی میکشی تا 3 روز بوش میمونه لامصب! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : تا حالا دقت کردین همه مریضا تو فیلمای ایرانی انتهای راهرو سمت راست بستری اند؟ اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : دستت درد نکنه دخترم من خودم فندک دارم(جنتی خطاب به دخترک کبریت فروش) اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : سال 1360 :پسر : من عاشقتم …دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!پسر : میکشــــــمت! (قتل)سال 1370 :پسر : من عاشقتم …دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!پسر : باشه . ( خودکشی )سال 1380 :پسر : من عاشقتم …دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!پسر : باشه منم میرم یکی دیگه پیدا میکنم :دیسال 1390 :پسر : من عاشقتم …دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!پسر : اوکی. صبر میکنم تا باهم بهم بزنین اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : دیروز تو مترو یکی اومد که از این اسپایدرمن چسبونکی ها میفروختپرتش کرد بخوره به شیشه همه ببینن،صاف خورد تو صورت من!6 نفر از کسایی که دیدن خریدن ..!!! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : پسرا هجده ماه میرن خدمت، اندازه 18 سال خاطره تعریف می کنن!لامصبا همشونم قهرمان پادگان بودن ! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : دختر:بابا می تونم برم پیش دوستم درس بخونم؟ بابا : نه نمیشه برو اتاقت درس بخون. دختر:چرا آخه بابا؟ پدر:واسه اینکه سالها پیش مامانت هم میومد پیش من درس بخونه !!! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : من نمیدونم این دست تو دماغ کردن چه جاذبه ای داره لامصب در اون لحظه هرچی ادمه عین بز نیگا میکنن به آدم !!!اَه … ادم کوفتش میشه!! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : توی دوره و زمونه ایی که یه پسر 16 ساله با 40 کیلو وزن و یه ماشین شاسی بلندمیشه مرد رویاها ما همون نامرد باشیم بهتره. والا اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : دیروز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود گفتم این خیلی خزه . مگه اسکلم اینو بپوشم؟فروشنده از پشت پیشخون اومد اینور دیدم همون شلوار پای خودشه ! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : من متوجه شدم تازگیا به لطف کیبورد یه زبان جدید یاد گرفتم !مثلا میدونم : “سشمشئ ناخذه” میشه سلام خوبی ؟“خن” میشه اوکی !“ذغث” میشه بای ! اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : اروپایی : یه زن داره یه دوس دختر (زنشو بیشتر از دوس دخترش دوس داره) آمریکایی : یه زن داره یه دوس دختر (دوس دخترشو بیشتر از زنش دوس داره) ایرانی : یه زن داره سی تا دوس دختر (ننه اش رو از همه بیشتر دوس داره) اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : اگه تمام غصه دنیارو هم داشته باشی هیچکس محلت نمیده !اما کافیه ماشینت پنچر بشه ؛ یارو از رو همه رد میشه برسه بهت که بگه پنچری؟؟؟ اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : اون قدیما که فیس بوک نبود به یکی که همه چی بلد بود میگفتن "حکیم" الان به اون شخص میگن "ادمین". بـــــــــــــــــــــعله اس ام اس دونی - بیا بخند برو مهشید و ایلیا می نویسند : دختری از کوچه باغی میگذشتیک پسر در راه ناگه سبز گشتدر پی اش افتاد و گفتا او سلامبعد از آن دیگر نگفت او یک کلامدختر اما ناگهان و بی درنگسوی او برگشت مانند پلنگگفت با او بچه پروی خفنمی دهی زحمت به بانوی چو من؟من که نامم هست آزیتای صدرمن که زیبایم مثال ماه بدرمن که در نبش خیابان بهارمیکنم در شرکت رایانه کاردختری چون من که خیلی خانمهبیست و شش ساله _مجرد_دیپلمهدختری که خانه اش در شهرک استکوی پنجم_نبش کوچه_نمره شصتدر چه مورد با تو گردد هم کلامبا تو من حرفی ندارم والسلام!!! **>


» نظر